Nowy Volkswagen Polo ląduje w serwisie

, Sławomir Herman
Nowy Volkswagen Polo ląduje w serwisie

Jeszcze nie zdążył zagrzać miejsca na rynku, a już jest przywoływany do akcji serwisowej. Mowa o Volkswagenie Polo, roku modelowym 2018, w którym stwierdzono problemy z zatrzaskiem klamry tylnego pasa bezpieczeństwa. Jak informuje producent akcja przywoławcza do serwisu powinna rozpocząć się w ciągu kilku tygodni. Czy to oznacza, że jesteśmy narażeni na niebezpieczne konsekwencje w razie wypadku?

Jak czytamy w komunikacie Volkswagen zaleca, aby do momentu wizyty w serwisie nie wykorzystywać środkowego pasa bezpieczeństwa i klamry zatrzaskowej. Producent nowego Polo zwrócił się już do odpowiednich urzędów o ocenę zaproponowanego rozwiązania technicznego. Dotyczy to samochodów, które już jeżdżą i tych, które zostaną wyprodukowane.

W ramach akcji serwisowej wszyscy właściciele wytypowanych samochodów zostaną wezwani drogą pocztową do umowienia konkretnego terminu w celu dokonania naprawy. Wszystko będzie wykonane bezpłatnie.